Zakelijke services
Betalen
Hier vindt u antwoord op de meest gestelde vragen die betrekking hebben op het onderwerp betalen. Zo kunt u onder meer terugvinden wat bij Econox de betaalmogelijkheden zijn, terwijl u ook informatie kunt vinden over het inzien van een factuur. Staat uw vraag hier niet bij of wilt u ergens meer informatie over ontvangen? Neem dan contact met ons op!
Wij bieden diverse betaalmogelijkheden aan, waaronder betalen op rekening. U kunt bij het afrekenen van een bestelling de gewenste betaalmethode selecteren.
Ja, als Econox klant kunt u bij ons uw bestelling op rekening kopen en achteraf betalen. Hiervoor gelden wel een aantal voorwaarden. Wanneer u uzelf bij ons als klant registreert, doen we ook een kredietcheck. Indien deze akkoord is bevonden, kunt u direct beginnen met bestellen en betalen op de manier zoals u dat wil.
Het is mogelijk dat uw bestelling nog niet is doorgevoerd. Dit proces kan in het uiterste geval enkele uren duren. Controleer ook altijd de ongewenste map van uw e-mail. Het is ook mogelijk dat er een foutief e-mailadres is doorgegeven. Heeft u na een aantal uur nog steeds geen bevestiging ontvangen? Neem dan contact met ons op.
Er kan sprake zijn van een storing bij de betreffende betaaldienst waarmee u de order wil betalen. Neem in dat geval contact met ons op.
Uw factuur kunt u vinden in de e-mail die we naar u hebben gestuurd. Ook kunt u facturen inzien in uw eigen account, onder het kopje 'orders en facturen'.
Indien u een bestelling aan Econox wil betalen via betalen op rekening, dan is het belangrijk dat het exacte bedrag (zonder afronding) op uw factuur vermeld staat. Vermeld ook altijd het betreffende ordernummer als referentie. Onze betaalgegevens zijn:
Rekeninghouder: Econox B.V.
IBAN: NL44 RABO 0142 4192 22
BIC: RABONL2U
De reden hiervan kan zijn dat er een foutief e-mail adres is opgegeven bij de bestelling. Ook kan het voorkomen dat de betaallink in uw spamfolder (ongewenste e-mail) terecht is gekomen. Is dat in beide gevallen niet zo? Neem dan contact met ons op.
Na elke bestelling sturen we u automatisch een factuur. Als de bestelling al is betaald, fungeert de factuur als ontvangstbewijs. U kunt gemakkelijk op de factuur zelf controleren of er nog een openstaand bedrag op staat. Als het 'openstaand bedrag' op de factuur 0 is, betekent dit dat de bestelling al is betaald. Wanneer we uw bestelling verzenden, sturen we ook automatisch een factuur naar het door u opgegeven e-mailadres.
Staat uw vraag hier niet bij? Neem dan contact met ons op en we helpen u graag verder! U kunt ons onder meer via chat en WhatsApp bereiken.
Kunnen we u nog ergens anders mee helpen?
Bij Econox vinden we het belangrijk dat we altijd goed bereikbaar zijn en uw vragen zo snel mogelijk kunnen beantwoorden. Daarom kunt u ons op meerdere manieren bereiken, waaronder via chat of WhatsApp. We staan graag voor u klaar!
Chat met ons
Antwoord binnen 5 minuten
Stuur een WhatsApp
Bereikbaar van 07:30 - 17:00
Stuur een e-mail
Antwoord binnen 1 werkdag
Contactformulier
Vul ons contactformulier in