Zakelijke services
Bezorgen
Hier vindt u al uw vragen die betrekking hebben op het bezorgen van uw bestelling(en) met Econox. Mocht uw vraag hier niet bij staan, neem dan contact met ons op!
Zodra uw bestelling wordt verzonden, ontvangt u van ons per e-mail een track en trace code van de betreffende vervoerder. Hiermee kunt u de bestelling volgen en zien wat de verwachte datum en tijd van de levering is.
Dat is mogelijk! Op werkdagen is ons afhaalmagazijn geopend van 07:30 - 17:00 uur. Op zaterdag gelden de volgende openingstijden: van 08:30 - 13:00 uur. Geef bij het afronden van uw bestelling op onze website aan dat u deze wil komen ophalen. Wij zullen er dan voor zorgen dat deze op het gewenste tijdstip klaar ligt in ons magazijn. Houd hierbij rekening met de verwerkingstijd van uw order. Het adres van ons magazijn is: Park Forum 1150, 5657 HK, Eindhoven.
Ja, dit is mogelijk. Selecteer hierbij afleverwijze; Bouwplaats levering. Heeft u op een bepaald tijdstip een bestelling nodig? Neem dan contact met ons op. Een tijdslevering kost €75 en is mogelijk op basis van beschikbaarheid.
Ja, een deel van onze bestellingen bezorgen wij via onze eigen logistieke service. Hierbij maken wij een dynamische routeplanning, waardoor onze vrachtwagens slimmere routes rijden en er (tijds)levering mogelijk is op een bouwlocatie. Een tijdslevering kost €75 en is mogelijk op basis van beschikbaarheid.
Nee, het is helaas niet mogelijk om uw bestelling op te halen bij een ophaalpunt van een vervoerder. Wel kunt u ervoor kiezen om uw pakket op een ander adres te laten bezorgen. Kies in dat geval voor de optie 'Op een ander adres bezorgen' bij het afrekenen van uw bestelling.
Via de app of klantenservice van de vervoerder kunt u indien mogelijk nog het bezorgmoment aanpassen. Dit kan eventueel ook wanneer er een nieuwe bezorgpoging wordt gepland. Wordt uw bestelling door onze eigen transportservice bezorgd? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.
Wanneer er op het doorgegeven adres niemand aanwezig is terwijl de bezorger uw bestelling wil bezorgen, dan zal de zending mogelijk op een nabij gelegen adres worden bezorgd of naar een ophaalpunt worden gebracht. U wordt altijd op de hoogte gebracht van de status van uw bestelling. Indien de levering plaatsvindt middels onze eigen logistieke service, dan zal zullen wij telefonisch contact met u opnemen.
Zijn er bepaalde bezorginstructies die van belang zijn om door te geven? Bijvoorbeeld wanneer het om een nieuwbouwlocatie gaat? Laat dit dan altijd aan ons weten! Zo zorgen we er samen voor dat uw bestelling tijdig en snel kan worden geleverd.
Tijdens het plaatsen van de bestelling kunt u de gewenste leverdatum selecteren.
Als u een bestelling nog niet heeft ontvangen, zijn er verschillende mogelijke redenen:
- Het product dat u heeft besteld, is momenteel niet op voorraad en zal spoedig worden aangevuld in ons magazijn.
- De bestelling is al verzonden, maar er kan vertraging zijn opgetreden bij de vervoerder.
- De bestelling is nog niet betaald. Wanneer er geen betaling heeft plaatsgevonden, wordt de bestelling in de wacht gezet. Na ontvangst van betaling wordt de order in behandeling genomen.
U kunt altijd de status van uw bestelling controleren via de track en trace-code die we per e-mail hebben verstuurd.
In dat geval kunt u contact met ons opnemen.
Uw nalevering kunt u volgen via de track en trace code, die u van ons per e-mail hebt ontvangen. Hierin kunt u het geplande bezorgmoment en de bezorgdatum zien.
Staat uw vraag hier niet bij? Neem dan contact met ons op en we helpen u graag verder! U kunt ons onder meer via chat en WhatsApp bereiken.
Kunnen we u nog ergens anders mee helpen?
Bij Econox vinden we het belangrijk dat we altijd goed bereikbaar zijn en uw vragen zo snel mogelijk kunnen beantwoorden. Daarom kunt u ons op meerdere manieren bereiken, waaronder via chat of WhatsApp. We staan graag voor u klaar!
Chat met ons
Antwoord binnen 5 minuten
Stuur een WhatsApp
Bereikbaar van 07:30 - 17:00
Stuur een e-mail
Antwoord binnen 1 werkdag
Contactformulier
Vul ons contactformulier in