Zakelijke services
Bestellen
Hier vindt u antwoord op de meest gestelde vragen die betrekking hebben op het bestellen van producten op onze website. Wilt u weten wat de status van uw bestelling is? Dat kunt u hier ook terugzien. Staat uw vraag hier niet bij of wilt u ergens meer informatie over ontvangen? Neem dan contact met ons op!
Bestellen bij Econox kan simpel en snel via onze webshop of per e-mail. Een bestelling plaatsen is alleen mogelijk met een eigen Econox account. Indien u nog geen klant bij ons bent, dan kunt u zich hier registreren.
Op werkdagen geldt: wanneer u vóór 16.00 een bestelling plaatst, dan wordt deze de volgende dag geleverd (mits alle producten op voorraad zijn).
Dat is mogelijk! Op werkdagen is ons afhaalmagazijn geopend van 07:30 - 12:30 uur en van 13:00 - 17:00 uur. Op zaterdag gelden de volgende openingstijden: van 07:30 - 10:00 uur en van 10:30 - 13:30 uur. Geef bij het afronden van uw bestelling op onze website aan dat u deze wil komen ophalen. Wij zullen er dan voor zorgen dat deze op het gewenste tijdstip klaar ligt in ons magazijn. Houd hierbij rekening met de verwerkingstijd van uw order. Het adres van ons magazijn is: Park Forum 1150, 5657 HK, Eindhoven.
Al onze genoemde prijzen zijn exclusief btw en onder voorbehoud. Franco levering geldt binnen Nederland vanaf €500,- netto (met uitzondering van de Waddeneilanden). Bij bedragen onder de €500,- netto zijn de order- en verzendkosten €9,50.
Bij onze producten en productgroepen hanteren wij vaste kortingscondities. Klantspecifieke kortingscondities op de verschillende productgroepen zijn in uw account verwerkt. Deze kortingscondities zijn zichtbaar in uw profiel op onze webshop. U ziet dus gelijk uw netto prijzen.
U kunt bij ons uw bestelling op rekening kopen en achteraf betalen. Hiervoor gelden wel een aantal voorwaarden, die onder andere worden getoetst via een kredietcheck.
Dat kan! Inkooporders of bestelbonnen kunt u per e-mail versturen naar info@econox.nl. Doorgaans worden bestellingen binnen 1 werkdag bevestigd en vanaf dat moment gaat ook de levertijd in.
Nee, dit is niet mogelijk. Registreer uzelf hier als klant en krijg toegang tot uw eigen scherpe netto installateursprijzen, inzicht in de actuele voorraad en productinformatie zoals CAD-tekeningen, productbladen en certificaten. Heeft u ergens hulp bij nodig? Neem contact met ons via info@econox.nl.
Een bestelling kan alleen geannuleerd worden, wanneer deze door ons nog niet is verwerkt. Wilt u een bestelling annuleren? Bel ons dan zo snel mogelijk op +31 (0)40 24 91 949 en houd uw ordernummer bij de hand.
Een bestelling kan alleen gewijzigd worden, wanneer deze nog niet in verwerking en/of verzending zit. Wilt u nog iets wijzigen, bel ons dan zo snel mogelijk op +31 (0)40 24 91 949 en houd uw ordernummer bij de hand. Let op: artikelen die niet standaard op voorraad zijn, kunnen na bestelling niet meer worden gewijzigd.
Het is mogelijk dat uw bestelling nog niet is doorgevoerd. Dit proces kan in het uiterste geval enkele uren duren. Controleer ook altijd de ongewenste map van uw e-mail. Het is ook mogelijk dat er een foutief e-mailadres is doorgegeven. Heeft u na een aantal uur nog steeds geen bevestiging ontvangen? Neem dan contact met ons op.
Op al onze leveringen zijn onze leveringsvoorwaarden van toepassing. Klik hier om deze te bekijken.
Staat uw vraag hier niet bij? Neem dan contact met ons op en we helpen u graag verder! U kunt ons onder meer via chat en WhatsApp bereiken.
Kunnen we u nog ergens anders mee helpen?
Bij Econox vinden we het belangrijk dat we altijd goed bereikbaar zijn en uw vragen zo snel mogelijk kunnen beantwoorden. Daarom kunt u ons op meerdere manieren bereiken, waaronder via chat of WhatsApp. We staan graag voor u klaar!
Chat met ons
Antwoord binnen 5 minuten
Stuur een WhatsApp
Bereikbaar van 07:30 - 17:00
Stuur een e-mail
Antwoord binnen 1 werkdag
Contactformulier
Vul ons contactformulier in